مرکز فروش عمده کفش صندل در سایزهای متنوع

کفش صندل نوعی کفش روباز است که گردش هوا را به خوبی در پا میسر کرده و به همین خاطر تبدیل به یکی از راحت ترین نوع کفش هایی شده است که بیشتر در فصول گرم سال و یا در مناطقی از کشور که دارای آب و هوای گرم می باشند؛ مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل کفش که از تولیدات رایجی در کشور ما بهره برده است؛ در انواعی از زیباترین صندل های زنانه و جدیدترین صندل های مردانه موجود بوده که با مراجعه به مراکز فروش عمده کفش صندل، می توانید آن ها را در سایزهای متنوع دیده و انتخاب نمایید.

مرکز فروش عمده کفش صندل در سایزهای متنوع

خرید انواع صندل سربسته

خرید انواع صندل سربسته	 صندل تبدیل به یکی از کفش های پر استفاده ای شده که به افراد، امکانی برای رفتن سبک تر و بهتر را عطا می کند.
چرا که پا در این مدل کفش ها، حالت آزادانه ای داشته و انگشتان نیز در حالت طبیعی خود قرار خواهند داشت و در عین حال، هوای کافی به آن ها رسیده و حس مطبوعی را نصیب افراد می سازد.
گفتنی است که افراد در مناطق گرم کشور، بیشترین مصرف کنندگان صندل در کشور می باشند.
البته که در فصل هایی که هوا رو به گرمی رفته و همه مناطق کشور را در بر می گیرد؛ باز هم صندل را مورد استفاده زیاد قرار می دهند.
زیرا دیگر در هوای گرم و طاقت فرسا، امکان پوشیدن کفش، بخصوص برای افرادی که دارای حساسیت زیادی هستند؛ وجود ندارد.

حالا در کنار این موضوع، می توان از انواع صندل هایی که واقعاً زیبا و برازنده مشتریان خاص پسند ساخته شده و در بازارهای عمده کشور، به وفور دیده می شوند؛ نام برد:

  • صندل سربسته
  • صندل سر باز

مدل صندل های سربسته به این صورت است که در قسمت جلو، بسته بوده و در بخش های میانی و انتهایی باز می باشند.
صندل های سر باز نیز در تمام قسمت ها، حالت و مدل باز داشته و نسبت به صندل های سربسته بازترند.

«شایان ذکر است که برای خرید هر یک از صندل ها با کیفیتی فوق العاده و جنسی عالی می توان از مراکز فروش برتر اقدام کرد و سریع تر به نتیجه دلخواه رسید.»

تولید کننده جدیدترین مدل های کفش صندل

همانطور که گفته شد؛ صندل ها شامل صندل زنانه و صندل مردانه شده که ظرافت و زیبایی موجود در صندل های زنانه، خیلی بیشتر می باشد.
این صندل ها از طیف رنگی متنوع تری بهره برده و در انواعی از صندل راحتی و صندل مجلسی موجود می باشند.
اما صندل های مردانه عموماً همراه با طیف رنگی محدودتری بوده و شاید تنها به عنوان صندل مردانه بیرونی در مراکز فروش قابل مشاهده باشند.

به طور کلی قصد داریم تا انواع مدل های کفش صندل را که توسط تولید کنندگان تولید گشته و در جدید ترین نمونه ها به فروش می رسند؛ اشاره کنیم که می توانید شما نیز از میان آن ها، انتخاب های لازم خود را انجام دهید:

  • صندل زنانه لژدار: دارای لژو پاشنه بلند هم سطح در تمام قسمت کفش بوده و مناسب برای افراد کوتاه قد می باشد.
  • صندل زنانه پاشنه تخت: راه رفتن با این صندل ها، به دلیل اینکه فاقد پاشنه هستند؛ راحت بوده و برای افرادی که خواهان صندل راحتی هستند؛ بهترین گزینه به حساب می آید.
  • صندل زنانه طبی: این نوع صندل ها بیشتر از جنبه کاربردی مهم بوده و ظاهر آن ها در درجه بعدی اهمیت قرار دارد؛ مناسب برای افرادی اند که از درد پا و کمر رنج می برند.
  • صندل پاشنه بلند زنانه: به عنوان صندل مجلسی و گاهاً صندل بیرون مورد استفاده قرار گرفته و دارای پاشنه ای با ارتفاع بلند در قسمت انتهایی کفش می باشد.
  • صندل لا انگشتی زنانه: این صندل را در فضای بیرون و حتی در کنار ساحل دریا نیز می توان استفاده کرد و مدل هایی زیبا و برازنده در آن ها قابل مشاهده است.

حالا که از انواع صندل زنانه نام بردیم؛ بهتر است برخی از صندل های موجود برای آقایان را که آن ها نیز در جدیدترین مدل ها و توسط تولیدکنندگان مطرح کشور، تولید گشته اند اشاره کنیم که عبارتند از:

  1. صندل دمپایی جلوباز
  2. صندل انگشتی
  3. صندل چسبی
  4. صندل طبی

بازار فروش صندل با قیمت مناسب

بازار فروش صندل با قیمت مناسباگر به دنبال خرید صندل با تنوع کافی هستید و می خواهید این پاافزارهای محبوب را با کیفیت و مرغوبیتی مطلوب مورد تهیه قرار دهید؛ نیاز است که به بازار فروش عمده صندل در کشور مراجعه کنید.
این بازارها به دلیل اینکه در قسمت فروش عمده صندل، مشغول به فعالیت می باشند؛ تنوع بسیار وسیع تری از محصولات مورد نظر در اختیار داشته و روند انتخاب آزادانه تری را پیش روی مشتریان قرار می دهند.
ضمن اینکه از طریق آن ها، می توان به یک مزیت بسیار خوب دست پیدا کرد که آن خرید صندل با قیمت مناسب می باشد.

اما می خواهیم در این بخش به عوامل بسیار مهمی که در انتخاب انواع صندل، لازم است به آن ها توجه شود؛ اشاره کنیم که عبارتند از:

  • صندلی که از انعطاف پذیری کافی برخوردار باشد را انتخاب نمایید.
  • برای انتخاب صندل بندی، صندل های بندی همراه با بند مقاوم و مستحکم، گزینه های بهتری به شمار می آیند.
  • برای انتخاب صندل اسپرت بهتر است روی صندل هایی که دارای زیره نرم و محکم هستند؛ تمرکز نمایید.
  • صندل های برخوردار از جنس طبیعی با وجود اینکه در تماس مستقیم با پا قرار دارند؛ انتخاب بهتری اند.

صادرات انواع صندل انگشتی مردانه

انواع صندل انگشتی که به عنوان پر فروش ترین صندل های موجود در بازارهای فروش شناخته شده اند؛ هم شامل صندل‌انگشتی زنانه و هم شامل صندل‌انگشتی مردانه می باشند.
مدل این صندل ها به گونه ای است که انگشت شست پا به راحتی در آن قرار گرفته و به همین خاطر احساس بهتری را به پا به هنگام راه رفتن القا می کند.
شاید عده ای تصور کنند این صندل ها بیشتر مناسب برای خانم ها می باشند؛ اما می بینیم صندل های انگشتی مردانه ای که مورد استفاده بسیار بخصوص در نواحی گرم کشور توسط آقایان نیز قرار گرفته اند.
همچنین موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد؛ اهمیت بالای صندل مردانه انگشتی در بازارهای صادراتی است که در بخش بعدی بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

انواعی از صندل هایی که با بهره گیری از مواد اولیه مناسب و استاندارد حاصل آمده و شکل و قوس کامل پا را به هنگام راه رفتن حفظ می کنند؛ جزو صندل های خوب به شمار می آیند.
این نوع صندل ها به تایید پزشکان سلامت نیز رسیده و از همین رو می توان نسبت به تهیه مطمئن آن ها از مراکز فروش مجاز پرداخت.
اما گفتیم که انواع صندل مردانه انگشتی، حالا در بازارهای خارجی نیز در تیررس نگاه خریداران قرار گرفته و بدین ترتیب فروشی جهانی را از آن خود کرده اند.

این نوع از صندل ها با وجود برخورداری از تمامی امتیازات و مولفه های لازم از یک صندل خوب و استاندارد است که توانسته اند این چنین پر رنگ در بازارهای صادراتی درخشیده و در نتیجه صادرات گسترده ای را به راه بیندازند.
به جرات می توان گفت که صادرات صندل، در گروه صادرات های پرسود کشور قرار داشته و به همین خاطر عده زیادی از تاجران را به انجام تجارت های بزرگ از این محصول راغب و مشغول نموده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما