قیمت دمپایی هتلی یکبار مصرف در شیراز

دمپایی انواع مختلفی دارد که کاربردهای متفاوتی را دارا می باشد. از آن در منزل، بیرون منزل، کنار ساحل، استخر، سرویس های بهداشتی و … استفاده می نمایند. یکی از انواع دمپایی، دمپایی های هتل است. این دمپایی ها گاهی یک بار مصرف می باشند و خریداران آن، گردانندگان هتل ها هستند. 

قیمت دمپایی هتلی یکبار مصرف و حوله ای در مدل ها و جنس های باکیفیت، در شهرهای شیراز، اصفهان، تبریز و تهران، نرخ های متفاوتی دارند.

خرید اینترنتی دمپایی هتلی، قیمت مناسب تری دارد. در حال حاضر بسیاری از مراکز هتل های اقامتی در شهرهای بزرگ را می توان متقاضی اصلی خرید دمپایی هتلی ارزان در ایران معرفی نمود. 
دمپایی هتلی امروزه در شهرهایی چون شیراز، اصفهان، تهران، تبریز و … نرخ فروش بالایی را دارا می باشد . طبیعی است که دلالان و واسطه ها در بازار خرید و فروش دمپایی، امکان خرید با قیمت ارزان تر و مناسب را برای خریداران دور از انتظار کرده باشند. 

قیمت دمپایی هتلی یکبار مصرف در شیراز

انواع دمپایی هتلی

انواع دمپایی هتلی همان گونه که دمپایی خود انواع مختلفی دارد، هر کدام از انواع آن، گوناگون می باشند. دمپایی هتلی هم در انواع و اقسام متنوع وارد بازار می شود و به فروش می رسد. دمپایی های هتلی به نوعی تجهیزی لازم برای هتل های اقامتی در شهرهای بزرگ تلقی می گردند. این دمپایی ها می توانند در حفظ بهداشت اتاق های هتل ها، اهمیت ویژه ای را با توجه به مسافران آنها داشته باشند. تولید دمپایی هتلی در کارخانه های بزرگ در انواع گوناگون صورت می گیرد.

انواع دمپایی هتلی موجود در بازار عبارتند از: 

  • دمپایی هتلی حوله ای: این نوع دمپایی، دارای ضخامت بیشتری بوده و از کفی نرم، سبک و گرم، مناسب فصول سرد سال برخوردار می باشد.
  • دمپایی هتلی یک بار مصرف: این نوع از دمپایی در مدل های تک لایه، سه لایه و وی آی پی، تولید و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. این دمپایی ها از یک یا سه لایه پارچه اسپان باند در رویه و کفی پلاستیکی عاج دار، در رنگ های متنوعی در سایزهای عمومی، روانه بازارهای فروش می شوند.

قیمت دمپایی هتلی یکبار مصرف

قیمت دمپایی هتلی یکبار مصرف، تحت تأثیر واسطه ها و حجم تولیدی، ممکن است متفاوت باشد. این دمپایی ها در طرح ها، رنگ ها و کیفیت های متفاوتی به فروش می رسند. برخی از فروشگاه ها دمپایی های هتلی یک بار مصرف را به صورت تکی و برخی دیگر عمده و در بسته بندی های مختلف عرضه می کنند. برای نمونه قیمت یک نوع از این دمپایی ها که دارای روکش اسپان باند گرماژ، زیر فوم آج دار و رنگ بندی های متفاوت است، هر جفت، 1350 تومان به فروش می رسد. 
شایان ذکر است که وجود واسطه ها در این میان نیز می تواند منجر به نوسانات قیمتی شدید در شهرهای پرتقاضا از جمله شیراز گردد. سایت بازار دمپایی ایرانی، قیمت واقعی انواع دمپایی یکبار مصرف را ارائه می دهد.

دمپای هتلی ارزان را می توان از فروشگاه های عرضه کفش های پلاستیکی خریداری نمود. 

بازار دمپایی هتلی در مشهد

بازار دمپایی هتلی در مشهددمپایی هتلی در مشهد، از سوی شرکت های مختلفی عرضه می شود که در کار تولید یا واردات این کالا هستند. بازار دمپایی هتلی در مشهد به ویژه در فصولی که زوار و مسافر به این شهر بیشتر وارد می شود، گرم تر است.

بیشتر هتل های لوکس و چند ستاره، از تجهیزات بسیار خوبی استفاده می کنند که یکی از آن ها گذاشتن دمپایی یک بار مصرف یا حوله ای در اتاق های مسافران است. 

در مشهد هتل های زیادی فعال هستند که بیشترشان برای رفاه حال مسافران، از وسایل بهتری استفاده می نمایند و اقامت خوبی را برای مشتریان شان فراهم می آورند. 

فروش دمپایی هتلی با کیفیت

فروش دمپایی هتلی با کیفیتشرکت های تولیدی و وارد کننده دمپایی هتلی، کالای شان را در دو بخش ارزان قیمت و گران قیمت وارد می نمایند. بی تردید دمپایی های هتلی گران تر، از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.

فروش این نوع دمپایی ها از سوی همین شرکت ها و فروشندگان کالای مورد نیاز هتل ها انجام می پذیرد. همچنین سایت های اینترنتی گوناگونی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات بهداشتی، به ویژه دمپایی هتل فعالیت می نمایند. می توان به این وب سایت ها سر زد و تازه ترین مدل ها و با کیفیت ترین دمپایی ها را خریداری نمود. 

سفارش دمپایی هتلی

سفارش دمپایی هتلی برای سفارش دمپایی هتلی، می توانید با شرکت های تولیدی و وارد کننده این کالا تماس بگیرید. این شرکت ها دمپایی هتلی شیک و انواع دپایی هتلی را در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. شرکت های تولید کننده انواع دمپایی یک بار مصرف که شامل دمپایی های چند لایه، تک لایه، جلو بسته، حوله ای، انگشتی می باشند را آماده عرضه به بازار می نمایند. 

در کنار این که سفارش انواع دمپایی هتلی را به فروشگاه ها مقدور می باشد، می توان به وب سایت های اینترنتی گوناگون سر زد و سفارش خود را طبق میل به آنها سپرد. این فروشگاه های آنلاین به آسانی قابل دسترس هستند و خدمات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیرند. از جمله این خدمات می توان به چاپ لوگوی هتل به صورت رایگان روی دمپایی ها و دیگر تجهیزات یک بار مصرف، اشاره کرد. 

برای خرید اینترنتی باید توجه داشت که از فروشگاه آنلاینی خرید نمایید که کالایش را تضمین کند و در اسرع وقت به دست تان برساند. از معامله با فروشگاه هایی اینترنتی که فاقد اعتبار می باشند، خودداری نمایید. 


تجارت دمپایی هتلی یکبار مصرف

تجارت دمپایی هتلی یکبار مصرفایران کشوری توریستی است و برای همین در شهرهای مختلف، هتل های زیادی وجود دارد.

این هتل ها نیاز به یک سری تجهیزات دارند که از آن جمله می توان به دمپایی هتلی یکبار مصرف اشاره کرد. در این میان، شرکت های بسیاری وجود دارند که در کار خرید، فروش و عرضه دمپایی هتلی یکبار مصرف می باشند. دیده می شود که در این عرصه، تجارت بزرگی ایجاد شده است و افراد زیادی در کار این تجارت هستند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما