قیمت دمپایی نیکتا در تهران

انواع باکیفیت ترین دمپایی های ایرانی با برند نیکتا را با قیمت فروش مستقیم خود کارخانه، در بازارهای پر از تبلیغات شهر تهران به شکل آنلاین خریداری کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بدون شک کارخانه نیکتا یکی از اولین و معتبرترین تولید کنندگان انواع دمپایی ایرانی بوده که با بهره گیری از تجهیزات و علم روز دنیا و مواد اولیه مرغوب اروپایی، توانسته انواع مدل های بادوام، سبک، نرم و ۱۰۰ درصد بهداشتی دمپایی های بچه گانه، زنانه و مردانه را تولید و روانه بازارهای فروش گرداند.

دمپایی نیکتا، در نمونه های پلاستیکی و دمپایی صندل تولید شده که دارای کفی از جنس های EVA ،PU و PVC بوده اند که می توانند مناسب تمامی سلیقه ها، برای استفاده در هر مکانی باشند.

قیمت دمپایی نیکتا

 

از جمله مدل های بادوام دمپایی نیکتا، می توان به دمپایی پلاستیکی این برند اشاره کرد که در مدل های رنگی جذاب و به شکل سر بسته، رو باز و انگشتی، به مشتریان عرضه می گردد.

قیمت دمپایی نیکتا

 

اگر چه شکی بابت کیفیت خوب انواع دمپایی نیکتا وجود نداشته، اما وجود واسطه ها در برخی از بازارهای کشور، سبب اختلاف قیمت زیاد مدل های این دمپایی شده که شهر تهران نمونه ی بارزی از این ادعاست.

قیمت دمپایی نیکتا

 

حال چگونه می توان انواع مدل های بادوام دمپایی نیکتا را به قیمت روز بازار در شهر تهران خریداری کرد؟

 

قیمت ارزان دمپایی نیکتا

برای آنکه بتوانید انواع دمپایی نیکتا را با قیمت ارزان تر، یعنی قیمت خرید متناسب باکیفیت تولیدی از کارخانه خریداری کنید، می توانید ارتباط مستقیم با نمایندگی های فروش اینترنتی انواع دمپایی ایرانی داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما