سفارش صندل دخترانه لژدار مجلسی

صندل ها جزء کفش هایی می باشند که محبوب بسیاری از دختران و بانوان می باشد. صندل ها انواع مختلفی دارند، پر طرفدار ترین آن ها، صندل دخترانه لژدار می باشد.

این صندل ها به سبب داشتن لژ های بسیار جذاب و زیبا و رنگ های بی نظیر بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. نوع دیگر آن ها، صندل دخترانه اسپرت می باشد که دارای بند ها و طرح های اسپرت می باشند. سفارش صندل دخترانه لژ دار مجلسی در انواع رنگ ها انجام می شود.

سفارش صندل دخترانه لژدار مجلسی

انواع صندل دخترانه مدل جدید

انواع صندل دخترانه مدل جدید این روز ها صندل ها در مدل ها و طرح های بسیار مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. صندل های مجلسی و لژ دار محبوب ترین نوع صندل ها می باشد که در انواع مدل های لژ دار و بدون پاشنه تولید شده و بانوان و دختران می توانند با توجه به نیاز خود آن ها تهیه کنند. بر روی این صندل ها انواع مختلفی از نوار های براق، منجوق دوزی ها، مروارید های رنگی و کوچک و بزرگ و پولک های مختلف استفاده می شود.

نوع دیگر صندل ها نوع اشپرت می باشد که لژ و پاشنه های آن ها راحت تر و طبی تر می باشند و بر روی آن ها دو الی سه بند پهن وجود دارد. نوع دیگر این صندل ها نوع عادی می باشند که برای استفاده روز مره مورد استفاده قرار می گیرند. این صندل ها در نوع لژ دار و بدون لژ و به صورت جلو بسته و جلو باز‌ تولید می شوند. جنس این صندل ها معمولا از نوع پلاستیک مرغوب و یا نخ های بهم چسبیده می باشد. 

خرید عمده صندل لژدار دخترانه اسپرت

خرید عمده صندل لژدار دخترانه اسپرت خرید عمده صندل لژ دار دخترانه اسپرت در‌ انواع رنگ ها و طرح های گوناگون انجام می شود. قیمت نهایی این صندل ها به عوامل مختلفی بستگی‌ دارد.

اولین و مهم ترین عامل جنس صندل ها می باشد. اگر جنس این صندل ها از پلاستیک مرغوب برای قیمت رویه و کفی طبی و چرم طبیعی باشند قیمت گران تری نسبت به صندل هایی که زیره آن ها طبی نیست دارند. عامل بعدی تزئینات روی کفش ها می باشد. به هر میزانی که تزئینات هنری و وسایل تزئینی بر روی صندل ها بیشتر باشد، قیمت نهایی آن ها بیشتر بوده و گران تر از صندل های ساده می باشد. خرید صندل لژدار به صورت عمده این امکان را برای خریداران و متقاضیان فراهم می کند که بتوانند انواع صندل های اسپرت و مجلسی را در رنگ ها و طرح های مختلف با قیمت های بسیار خوب و به صرفه و استثنائی خریداری نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما