خرید کفش چرم مردانه | قیمت کفش چرم دست دوز مردانه تبریز

 کفش چرم دست دوز مردانه تولیدی کارخانجات معتبر و بزرگ چرم تبریز، در نمایندگی های مستقیم این کارخانجات، قیمت ارزان تری نسبت به سایر برندهای کفش چرم دارد.
کفش چرم  تبریز را می توان از مدل های پرتقاضا در بازارهای امروزی محسوب کرد.
چرا که خود تولیدی های کارخانه چرم تبریز، به شکل کاملا مقرون به صرفه و باکیفیتی، این کفش ها را تولید می کنند.
برای بسیاری از خریداران کفش چرم، برند چرم، اصل بودن چرم و به خصوص قیمت کفش از اهمیت خاصی برخوردار است.

پا به عنوان قلب دوم انسان ها این امر را ایجاب کرده تا مشتریان هنگام خرید کفش چرم مردانه، جدای از قیمت و ویژگی های ظاهری، کیفیت و کارایی آن را هم مد نظر داشته باشند.
کفش چرم تبریز در مدل های متنوع و سایزبندی های مناسب تمامی سلیقه ها، قابلیت استفاده در محیط های گوناگون را دارد.
دانشگاه، محل کار، مجالس و مهمانی ها و … می تواند از جمله مصارف مناسب کفش های چرم دست دوز تبریز باشد.
آیا از مشخصات و قیمت کفش چرم  در بازار سراسر ایران چیزی می دانید؟خیابان فردوسی و باغ سپهسالار ، دو بورس مهم کفش در تهران می باشند که
اهمیت ویژه ای برای شهروندان تهرانی دارند. این دو محل ، مناسب ترین مراکز
خرید و فروشگاه ها برای خرید کفش چرمی مردانه برای خانواده ها با درآمدهای
متفاوت می باشد.

 

خرید کفش چرم مردانه | قیمت کفش چرم دست دوز مردانه تبریز

کفش چرم دست دوز تبریز چه مشخصاتی دارد؟

کفش چرم دست دوز تبریز چه مشخصاتی دارد؟این نوع کفش، از چرم اصل گاوی در مدل های کاملا باکیفیت، محکم و بادوام تولید می گردد.
کارخانجات چرم تبریز، توانسته با بهترین امکانات و کادری مجرب، سابقه ای درخشان در تولید انواع کفش چرم مردانه داشته باشند.
کفش های چرم دست دوز دارای دوخت با پاشنه های لایه لایه تمام چرم داشته و ارتفاع مناسبی دارند.

کفش چرم دست دوز تبریز، دارای مدل های ذیل است:

در این میان کفش چرم طبی تبریز، از نمونه های پرتقاضا و پرفروش در بازار است.
این کفش ها با کفی نرم، سبک و رویه از چرم اصل گاوی و انعطاف پذیر تولید می گردند.

کفش چرم مجلسی دست دوز مردانه هم در مدل های بند دار و بدون بند، در رنگ های مشکی و قهوه ای عرضه می شود.
کفش چرم اداری تبریز هم از مدل های راحتی کفش مردانه بوده که مناسب استفاده های روزمره می باشد.

قیمت کفش چرم دست دوز مردانه

قیمت کفش چرم دست دوز مردانه تولیدی تبریز، همان قیمت واقعی در سایت بازار کفش ایرانی است. قیمت کفش چرم مردانه صادراتی از یکصد هزار تومان و کفش زنانه از هشتاد هزار تومان شروع و به پانصد هزار تومان هم می رسد. قیمت ها بستگی به نوع و کیفیت کفش دارد و زیبایی در افزایش آن سهم به سزایی دارد. کفش های دست دوز اگر چه با مشقت بیشتر تولید می شوند اما قیمت آنها در بازار تقریبا همسان با قیمت سایر انواع آن می باشد.

خرید کفش چرم مردانه به صورت عمده

خرید کفش چرم مردانه به صورت عمدهتجارت کفش چرم مردانه و صادرات آن به کشور های همسایه و حتی اروپا و آمریکا و چین می تواند بازار کار را در استانهای تولید کننده رونق دو چندان بخشد اما وجود تحریم و دلال بازی تولید را با شکست مواجه کرده است. خرید عمده کفش با قیمت پایین ، درآمد پایینی را برای تولید کنندگان به دنبال دارد. این روزها افراد زیادی هستند که با خرید و فروش کفش چرم مردانه به صورت عمده به سودهای کلان دست یافته اند. دلال بازی نه تنها در بازار کفش و خرید و فروش عمده آن ، بلکه در مواد اولیه آن نیز وجود دارد که این امر باعث شده است تولید این محصول صادراتی از رونق بیفتد . نمونه ای از این مشکلات در صادرات چرم خام به دیگر کشور ها بود که چندی گریبان تولید را گرفته بود.

لیست قیمت بهترین مدل کفش چرم

لیست قیمت بهترین مدل کفش چرم در بازار کفش چرم مردانه قیمت ها بسته به نوع و کیفیت چرم بکار رفته در کفش ، متفاوت است . بهترین مدل های کفش مردانه در بازار تبریز و  اصفهان از سیصد هزار تومان شروع می شود و به مبالغی بالای یک میلیون تومان می رسد. البته این قیمت ها در فروشگاههای لاکچری فروش به مراتب بالاتر می باشد. لذا توصیه می شود کسانی که به دنبال کالایی با کیفیت و با قیمت مناسب هستند خرید خود را در جایی به غیر از این مراکز که اشاعه دهنده مصرف گرایی و تجمل گرایی هستند ، انجام دهند.

مراکز معتبر پخش انواع مدل های کفش چرم به سراسر کشور

مراکز معتبر پخش انواع مدل های کفش چرم به سراسر کشورمراکز  پخش متعدد و معتبری در حوزه انواع مدل های کفش چرم در سراسر ایران وجود دارد. این مراکز توانسته اند با اعتماد آفرینی و جذب مشتریان از سراسر کشور و حتی صادرات محصولات چرمی و به خصوص کفش ، بازار این صنعت بزرگ ایران را رونق ببخشند. به نظر می رسد با توجه به گسترش شبکه های مجازی و اینترنت و افزایش کاربرانی که به جای خرید در مراکز خرید به دنبال خرید آسان و سریعتر می باشند ، این مراکز ناچار به حضور جدی تر در این فضا می باشند که جای خالی آنها را در بازاریابی بین المللی می توان مشاهده کرد.

مرکز فروش کفش چرم مردانه در تهران

مرکز فروش کفش چرم مردانه در تهرانخیابان فردوسی و باغ سپهسالار ، دو بورس مهم کفش در تهران می باشند که اهمیت ویژه ای برای شهروندان تهرانی دارند. این دو محل ، مناسب ترین مراکز خرید و فروشگاه ها برای خرید کفش چرمی مردانه برای خانواده ها با درآمدهای متفاوت می باشد.

خیابان صف یا همان باغ سپهسالار  جایی است که شهرداری تهران آنجا را به سبک خیابان های قدیمی تهران سنگفرش کرده است. علاوه بر فروشگاه های این منطقه تولیدی های زیادی وجود دارند که فروش بدون واسطه را برای شهروندان فراهم می کنند.

خیابان فردوسی یکی دیگر از مراکز خرید کفش چرمی می باشد. راسته ای که بیشتر مغازه های آن قدیمی است و حرفه تولید و فروش کفش یک ارثیه خانوادگی از پدران به پسران منتقل میشود. اگر قصد خرید کفش چرمی دارید از این بابت خیالتان راحت باشد که وقتتان بیهوده هدر نمی رود. در اینجا هر رنگ و سایز کفشی که بخواهید پشت ویترین ها حتما پیدا خواهد شد. از کفش هایی که طرح های ساده دارند تا کفش های ورنی سفید و مشکی که مخصوص دهه پنجاه است . حتی کفشهای مردانه چرمی و دست دوزی که فقط برای پدربزرگها طراحی و با دست دوخته شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما