فروش عمده دمپایی بیمارستانی قم

فروش عمده دمپایی بیمارستانی تولیدی کارخانجات قم، قیمت خرید مناسبی را برای تمامی مراکز دولتی و خصوصی بیمارستانی به همراه داشته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قم یکی از پایگاه های اصلی در تولید انواع دمپایی، به خصوص دمپایی پلاستیکی و دمپایی بیمارستانی می باشد که توانسته با مجهز نمودن کارخانجات خود به تجهیزات جدید و فناوری های پیشرفته در تولید دمپایی، انواع دمپایی های سبک، نرم و کاملا بهداشتی را تولید و روانه بازارهای فروش نماید.

دمپایی پلاستیکی قم یکی از باکیفیت ترین دمپایی های موجود در بازار است که در انواع جلو باز، جلو بسته و حتی انگشتی مناسب کودکان، زنان و مردان، تولید می گردد.

فروش دمپایی بیمارستانی

 

این دمپایی تولیدی مواد اولیه بهداشتی تر، با رنگ های سفید، سبز، آبی و … مناسب مراکز بیمارستانی بوده که به واسطه دوام بالا و قیمت مناسبش، بهترین گزینه برای بیمارستان ها و خصوصا در بخش بیماران می باشد.

دمپایی پلاستیکی بیمارستانی، با مدل های متفاوت و رنگ های مجزا، برای بیماران زن و مرد تولید و عرضه شده که رنگ آبی مخصوص مردان و رنگ صورتی عمدتا مخصوص خانم ها بوده است. (این امر در محبث رنگ لباس بیماران هم رعایت شده که البته بستگی به سیاست بیمارستان ها دارد.)

فروش دمپایی بیمارستانی

 

ناگفته نماند که از جمله دیگر دمپایی های مناسب بیمارستان، می توان به دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی اشاره کرد از جنس پارچه اسپان باند با کفی فوم و مقاوم، تولید و به شکل منحصربفرد برای هر بیمار استفاده می گردد.

فروش دمپایی بیمارستانی

 

خرید عمده دمپایی بیمارستانی قم

مدیران مراکز دولتی و خصوصی بیمارستانی می توانند با خرید عمده انواع دمپایی بیمارستانی قم از طریق نمایندگی های معتبر فروش در بازار، خریدی تضمینی از قیمت و کیفیت این دمپایی ها را بدون واسطه، تجربه کرده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما