فروش دمپایی تابستانه مردانه

انواع دمپایی تابستانه مردانه و زنانه در مدل های شیک و بادوام، هم اکنون آماده ثبت سفارش خرید کلی و جزئی از سایت های فروش اینترنتی دمپایی ایرانی هستند.
در روزهای داغ و گرم تابستان، شاید بیشترین پای افزاری که در بازار به فروش می رسد، انواع دمپایی بوده که با مدل های دمپایی تابستانه در این بازارها عرضه گردیده اند.
دمپایی تابستانه، باید به گونه ای تولید شده باشد تا حرارت موجود در فصل بهار یا تابستان را به راحتی از پاها خارج کرده و البته متناسب با ارگونومی پای افراد نیز طراحی و تولید گردیده باشد.
دمپایی تابستانه در مدل های بچه گانه، مردانه و زنانه، نرخ فروش خوبی را در روزهای گرم سال دارا بوده، به شرط آنکه هم از کیفیت مرغوب و هم از نرخ قیمت واقعی و ارزانتری در بازارهای کشور برخوردار باشد.
از جمله مدل های دمپایی تابستانه مردانه، می توان به مدل های ذیل اشاره داشت:

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
  • دمپایی پلاستیکی

دمپایی تابستانه مردانه

 

  • دمپایی صندل چرم

دمپایی تابستانه مردانه

 

  • دمپایی ابری

دمپایی تابستانه مردانه

در این بین، دمپایی پلاستیکی تابستانه، دارای مدل های رو باز و انگشتی بوده که مناسب استفاده بیرونی و البته غیر رسمی می باشد که از دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و قیمت مقرون به صرفه تری هم داشته است.
از جمله برندهای باکیفیت دمپایی پلاستیکی موجود در بازار می توان به دمپایی نیکتا و دمپایی قم اشاره کرد.
دمپایی صندل چرم مردانه، در مدل های تابستانه با کفی مقاوم و رویه چرم طبیعی یا مصنوعی تولید شده که ظاهری شیک تر داشته و مناسب مکان های نیمه رسمی و رسمی ترمی باشد.
و در آخر هم دمپایی ابری مردانه؛ عمدتا در مدل های انگشتی تولید شده و بسیار نرم و سبک بوده است. این مدل دمپایی تابستانه عمدتا مخصوص مسافرت ها و یا ساکنان نزدیک ساحل دریا می باشد.

 

فروش آنلاین دمپایی تابستانه

هم اکنون فرصت بسیار ویژه ای به وجود آمده تا خریداران انواع دمپایی تابستانه بتوانند بدون دغدغه از قیمت و کیفیت این دمپایی ها، خرید آنلاین خود را در کوتاه ترین زمان ممکن، صورت داده باشند.

منبع: www.blurshoes.com

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما