حراج دمپایی پلاستیکی رنگی ارزان

حراج انواع باکیفیت ترین دمپایی های پلاستیکی با نرخ قیمت ارزانتری از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی، به صورت کلی و جزئی صورت گرفته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دمپایی پلاستیکی، از جمله پرفروش ترین پای افزار یا پاپوش های موجود در بازار است که امروزه توسط کارخانجات تولیدی داخل کشور ما هم با استفاده از تجهیزات جدید و فناوری های پیشرفته، تولید و روانه بازارهای فروش گردیده است.

دمپایی تولیدی این کارخانجات، از جنس PU، PVC و EVA بوده، نرم، راحت و سبک است و مناسب کودکان، زنانه و مردانه تولید می گردد. از جمله مدل های دمپایی پلاستیکی، می توان موارد ذیل را برشمرد:

  • دمپایی انگشتی

حراج دمپایی پلاستیکی

 

  • دمپایی جلو باز

حراج دمپایی پلاستیکی

 

  • دمپایی جلو بسته

حراج دمپایی پلاستیکی

 

  • دمپایی فانتزی و عروسکی

حراج دمپایی پلاستیکی

 

شایان ذکر است که امروزه از جمله تولید کنندگان معتبر دمپایی پلاستیکی ایرانی در رنگبندی های متنوع و کیفیتی درجه یک، می توان به کارخانجات قم اشاره کرد که توانسته نامی آشنا در میان خریداران انواع دمپایی در بازار لقب بگیرد.

دمپایی پلاستیکی، از دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و امروزه شاهد مصارف عمده آن در مراکز بیمارستانی، استخرها و به عنوان یکی از پرفروش ترین دمپایی های بیرونی و خانگی بوده ایم که مناسب بالکن، حیاط و سرویس های بهداشتی می باشد.

 

خرید ارزان دمپایی پلاستیکی

هم اکنون با حراج اینترنتی انواع دمپایی پلاستیکی رنگی در نمایندگی های اصلی فروش، تمامی خریداران دمپایی می توانند با قیمت کاملا مقرون به صرفه تری خرید خود را صورت داده باشند.

منبع: www.blurshoes.com

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما